Metodika Dobrý začátek a rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku – Martina Rolinková
Martina Rolinková
Bakalářská práce
Metodika Dobrý začátek a rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku
Methodology A good start and development of social, emotional and cognitive skills of preschool children
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat metodikou Dobrý začátek a jejím vlivem na rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku. Úvodní část práce se bude věnovat charakteristice období předškolního věku a specifikaci kognitivních, sociálních a emočních dovedností dětí předškolního věku. V následující kapitole budou blíže představeny programy, metody a pomůcky zabývající se …víceAbstract:
The bachelor's thesis will deal with the Good Start methodology and its influence on the development of social, emotional and cognitive skills of preschool children. The introductory part of the thesis will be devoted to the characteristics of the preschool age period and the specification of cognitive, social and emotional skills of preschool children. In the following chapter, programs, methods and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15700
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROLINKOVÁ, Martina. \textit{Metodika Dobrý začátek a rozvoj sociálních, emočních a kognitivních dovedností dětí předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/x54e3s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Vývoj screeningového nástroje pro zjišťování úrovně sociálních a emočních kompetencí u dětí na ZŠ
Markéta PECHÁČKOVÁ -
Měření sociálně-emočních dovedností u dětí mladšího školního věku
Romana Štěpánková -
Metodika Dobrý začátek pro mateřskou školu
Helena Nixová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 9. 2024
Kohout, J.
4. 9. 2024