Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky – Jakob Bahmann
Jakob Bahmann
Bakalářská práce
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Sonic Branding: The Process of Building a Brand Sound Identity
Anotace:
Sonic branding je disciplína, která se zabývá budováním značky pomocí zvuku a hudby. Cílem této práce je poskytnout vhled do procesu tvorby zvukové identity značky. Obsahem teoretické části je zmapování jednotlivých prvků zvukové identity značky a identifikace jejich významu v rámci sonic brandingu a v marketingové komunikaci celkově. V praktické části byl dokumentován proces tvorby zvukové identity …víceAbstract:
Sonic branding is a discipline that concerns itself with building a brand using sound and music. The goal of this thesis is to provide insight into the process of creating a brand sound identity. The theoretical part of this thesis deals mainly with the identification of individual elements that make up a brand sound identity and illustrates their significance with regard to sonic branding and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Marek Linhart
- Oponent: Tomáš Roreček, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Sonic branding
Mária Takáčová -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák -
Sonic branding
Mária Takáčová -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
Jan Špičák
Název
Vložil
Vloženo
Práva