Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole – Martina HLAVOVÁ
Martina HLAVOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole
The development of prosaically behavior at kindergarten
Anotace:
Cílem práce je poukázat na možnosti mateřské školy při formování prosociálních postojů a chování u dětí předškolního věku a pokusit se ověřit účinnost jiné časové formy působení na děti než denní. Teoretická část se zabývá socializací dítěte v prostředí mateřské školy s akcentem na sociální učení a vztahy mezi vrstevníky a upozorňuje na význam empatie pro budování sociálních vztahů ve třídě MŠ. V praktické …víceAbstract:
The target of this essay is to highlight the possibilities for kindergarten in the forming of social postures in children of preschool age and to understand whether the frequency (daily) of exposure has an effect on the child´s social development. The theoretical part concerns the socialisation of the child within the kindergarten environment with emphasis on social learning and the forming of relationships …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2014
Zveřejnit od: 16. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Svobodová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLAVOVÁ, Martina. Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 7. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prosociální chování u dospívajících v institucionálním prostředí
Karolína Konečná -
Prosociální chování v příbězích dětské literatury
Dominika KADLECOVÁ -
Vliv specifických poruch učení na sociální začlenění dítěte
Barbora POBŘÍSLOVÁ -
Eroze empatie vlivem digitálních technologií u dětí
Iva Machancová -
Možnosti empatie v recepci fikčního narativu z pohledu kognitivní vědy
Veronika Carbochová -
Tvořivost, empatie a humanismus u učitelů a studentů učitelství
Kateřina Kopečková -
Konzumace true crime obsahu a její psychologický dopad u mladých dospělých: míra úzkosti, desenzitizace a empatie
Denisa Melichaříková -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková
Název
Vložil
Vloženo
Práva