Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing – Bc. Marcela Spurná
Bc. Marcela Spurná
Diplomová práce
Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing
Pathological phenomena in society (homelessness) and social marketing
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o výskytu sociálně patologického jevu bezdomovectví v České republice a o možnostech jeho eliminace prostřednictvím používání sociálního marketingu.Abstract:
This thesis discusses an occourrence of socio-pathological phenomenon of homelessness in the Czech Republic and the possibilities of its elimination through the use of social marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kfv6v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bezdomovectví z pohledu neziskových organizací
Tereza Rezková -
Kulturní akce jako osvětový prostředek k tématu bezdomovectví v rámci neziskové organizace NADĚJE v Liberci
Kristina Kindratová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova