Theses 

Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing – Bc. Marcela Spurná

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Marcela Spurná

Diplomová práce

Patologické jevy ve společnosti (bezdomovectví) a sociální marketing

Pathological phenomena in society (homelessness) and social marketing

Anotace: Tato diplomová práce pojednává o výskytu sociálně patologického jevu bezdomovectví v České republice a o možnostech jeho eliminace prostřednictvím používání sociálního marketingu.

Abstract: This thesis discusses an occourrence of socio-pathological phenomenon of homelessness in the Czech Republic and the possibilities of its elimination through the use of social marketing.

Klíčová slova: Bezdomovectví, sociální marketing, neziskové organizace. Homelessness, social marketing, Non-Profit Organization.

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 6. 2019 01:26, 24. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz