Vliv značky na kupní chování spotřebitele při koupi smartphone – Jan Blahník
Jan Blahník
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele při koupi smartphone
The impact of the brand on consumer purchasing behavior when buying a smartphone
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá operačními systémy Android a iOS. Teoretická část práce se zaobírá historickým vývojem obou platforem. Následuje prvotní seznámení s operačním systémem iOS a jeho uživatelskému prostředí, zejména obchodu s aplikacemi App Store. To stejné poté následuje u platformy Android a jejím obchodu s aplikacemi nazvaném Google Play. Závěr teoretické části pojednává o kupním chování …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with operating systems Android and iOS. The theoretical part which is focused on the historical evolution of both platforms is followed by the first introduction of the iOS and its user environment especially the App Store market. The same thing follows in the Android part and its app market called Google Play. The conclusion of the theoretical part concerns consumers' …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Acceptance of Payment Cards on Android OS Devices
Stanislav KRÁL
Název
Vložil
Vloženo
Práva