Bc. Milan Turek

Bakalářská práce

Marketing střední firmy se zaměřením na komunikační mix

Marketing of Middle- Sized Company Oriented on Communication Mix
Anotace:
V dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí firma potřebuje mít soustředěnou strategii, najít jedinečnou podnikatelskou koncepci, soustředit se na svůj „velký cíl“ a nabídnout atraktivní škálu výrobků a služeb. V marketingovém pojetí nestačí pouze produkt vyrobit, ale také ho umět představit zákazníkům pomocí nástrojů marketingové komunikace. Tato bakalářská práce popisuje používanou marketingovou …více
Abstract:
In the nowadays dynamic and competitive word a company needs to have a concentrated strategy, to find an unique business conception, to be concentrated on its „big target“ and to offer an attractive spectrum of products and services. In the marketing conception it is not enough to produce a product only but to know how to present it to the customers through the use of the marketing communication. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
  • Vedoucí: Doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Martin Svatoň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting