Michaela HORČIČKOVÁ

Bachelor's thesis

Faktory návštěvnosti rekreačního střediska

Factors influencing attendance of recreation centre
Abstract:
Spokojenost zákazníka je jedním ze základních pilířů úspěchu podniku. Zákazník před příjezdem do ubytovacího zařízení očekává určitou úroveň služeb, kterou si přeje obdržet. Tato očekávaná kvalita poskytovaných služeb je ovlivněna dílčími faktory spokojenosti. Vývoj míry kvality služeb je impulsem pro neustálé zlepšování konkurenčního postavení podniku. Z toho důvodu je důležité poznat, ve kterých …more
Abstract:
Customer satisfaction is one of the basic pillars of a company's success. Before arriving at the accommodation facility, the customer expects a certain level of service that he wishes to receive. This expected quality of provided services is influenced by partial factors of satisfaction. The development of the level of service quality is an impulse for the continuous improvement of the company's competitive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORČIČKOVÁ, Michaela. Faktory návštěvnosti rekreačního střediska. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.