Michaela HORČIČKOVÁ

Bakalářská práce

Faktory návštěvnosti rekreačního střediska

Factors influencing attendance of recreation centre
Anotace:
Spokojenost zákazníka je jedním ze základních pilířů úspěchu podniku. Zákazník před příjezdem do ubytovacího zařízení očekává určitou úroveň služeb, kterou si přeje obdržet. Tato očekávaná kvalita poskytovaných služeb je ovlivněna dílčími faktory spokojenosti. Vývoj míry kvality služeb je impulsem pro neustálé zlepšování konkurenčního postavení podniku. Z toho důvodu je důležité poznat, ve kterých …více
Abstract:
Customer satisfaction is one of the basic pillars of a company's success. Before arriving at the accommodation facility, the customer expects a certain level of service that he wishes to receive. This expected quality of provided services is influenced by partial factors of satisfaction. The development of the level of service quality is an impulse for the continuous improvement of the company's competitive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORČIČKOVÁ, Michaela. Faktory návštěvnosti rekreačního střediska. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.