Jan Halfar

Master's thesis

Adaptation of LGI's marketing strategy to the Czech market

Adaptace marketingove strategie LGI pro český trh
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zpracování konkrétního návrhu ke změně dosavadní marketingové strategie firmy LGI Czechia, který bude vycházet z aktuálního postavení firmy na českém trhu. První část práce poskytuje teoretické základy marketingové teorie a finanční analýzy, které jsou následně prakticky aplikovány ve druhé části práce. Praktická část úvodem nabízí představení firmy LGI Czechia. Následuje …more
Abstract:
The main goal of the thesis is to develop a specific proposition for adaptation of LGI Czechia's marketing strategy with respect to its current position on the Czech market. The first part of the thesis offers indispensable theoretical knowledge of marketing theory and financial analysis. These theoretical foundations are practically applied in the second part of the thesis, which begins with introduction …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Jarmila Radová
  • Reader: Markéta Lhotáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51884