Využití webových analytických nástrojů pro elektronický obchod – Tomáš Budík
Tomáš Budík
Diplomová práce
Využití webových analytických nástrojů pro elektronický obchod
Web analytics tools for e-shop
Anotace:
Práce se zabývá využitím webových analytických nástrojů pro elektronický obchod. Pojem elektronický obchod zahrnuje takřka jakýkoliv vztah nabídky s poptávkou na internetu. Cílem práce je zaměřit se na použití analytických nástrojů pro konkrétní webové stránky s nabídkou služeb. Tento dokument popíše význam nejpoužívanějšího analytického nástroje společnosti Google jménem Google Analytics. V samostatné …víceAbstract:
The thesis deals with the use of web analytics for e-commerce. The term e-commerce convers almost any relationship between supply and demand on the Internet. The aim of the thesis is focus on the use of analytics tools for specific websites offering services. The document describes the significance of the most widely used tool of Google company, which is called Google Analytics. There are basic information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alexandr Vasilenko
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň
Název
Vložil
Vloženo
Práva