Transformace podniku s tradiční strukturou na zákazníkem řízený podnik – Petr Klika
Petr Klika
Master's thesis
Transformace podniku s tradiční strukturou na zákazníkem řízený podnik
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu podnikání v podobě zákazníkem řízeného podniku. V práci je představeno, co tento pojem znamená a jaké jsou jeho přednosti. Dále uvádí, co by měla daná společnost dělat a proč, aby se stala zákazníkem řízeným podnikem. Práce je zasazena do sektoru pohostinství, kde jsou na konkrétním podniku restaurace Klika v Českých Budějovicích …moreAbstract:
This Master thesis is about doing business as a customer-driven company. It is shown what does this term means and what are its benefits. The thesis tells what should the company do to become customer-driven company and why. There are shown on the example in hospitality sector – restaurant Klika in Ceske Budejovice – the specific steps how to satisfy its customers and increase their market share. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/x633a8/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIKA, Petr. \textit{Transformace podniku s tradiční strukturou na zákazníkem řízený podnik}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Available from: https://theses.cz/id/x633a8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku