Transformace podniku s tradiční strukturou na zákazníkem řízený podnik – Petr Klika
Petr Klika
Diplomová práce
Transformace podniku s tradiční strukturou na zákazníkem řízený podnik
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu podnikání v podobě zákazníkem řízeného podniku. V práci je představeno, co tento pojem znamená a jaké jsou jeho přednosti. Dále uvádí, co by měla daná společnost dělat a proč, aby se stala zákazníkem řízeným podnikem. Práce je zasazena do sektoru pohostinství, kde jsou na konkrétním podniku restaurace Klika v Českých Budějovicích …víceAbstract:
This Master thesis is about doing business as a customer-driven company. It is shown what does this term means and what are its benefits. The thesis tells what should the company do to become customer-driven company and why. There are shown on the example in hospitality sector – restaurant Klika in Ceske Budejovice – the specific steps how to satisfy its customers and increase their market share. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/x633a8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLIKA, Petr. \textit{Transformace podniku s tradiční strukturou na zákazníkem řízený podnik}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/x633a8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku