Dung Viet Vuong
Bachelor's thesis
Přímý prodej a jeho budoucnost
Direct sales and its future
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o přímém prodeji a multilevel marketingu, přičemž popisuje, jak je možné tyto obchodní metody využít v podnikání. Cílem bakalářské práce je představit společnost Amway, zmapovat strukturu jejího podnikání a následně analyzovat její činnost pomocí SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy jsou v poslední kapitole zmíněna doporučení, která by společnost měla zvážit, pokud si chce …moreAbstract:
A thesis is focusing on the direct sales and multilevel marketing. It describes how these methods can be used in business. The aim of this thesis is to present the company Amway, map the structure of its business and analyze its activity using SWOT analysis. On the basis of SWOT analysis the recommendations are mentioned in the last chapter of that the company should consider, if it wants to continue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57312
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2015
- Supervisor: Ota Melcher
- Reader: Radek Čajka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57312
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing společnosti Amway
Markéta Drozdková -
Multi-level marketing
Jana Koldová -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Síťový marketing
Lenka Bílková -
Informační systém pro podporu činností Centra Pyramida na Ostravské univerzitě
Michal MOTÚZ