Dung Viet Vuong
Bakalářská práce
Přímý prodej a jeho budoucnost
Direct sales and its future
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o přímém prodeji a multilevel marketingu, přičemž popisuje, jak je možné tyto obchodní metody využít v podnikání. Cílem bakalářské práce je představit společnost Amway, zmapovat strukturu jejího podnikání a následně analyzovat její činnost pomocí SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy jsou v poslední kapitole zmíněna doporučení, která by společnost měla zvážit, pokud si chce …víceAbstract:
A thesis is focusing on the direct sales and multilevel marketing. It describes how these methods can be used in business. The aim of this thesis is to present the company Amway, map the structure of its business and analyze its activity using SWOT analysis. On the basis of SWOT analysis the recommendations are mentioned in the last chapter of that the company should consider, if it wants to continue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57312
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Ota Melcher
- Oponent: Radek Čajka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57312
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing
Jana Koldová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing společnosti Amway
Markéta Drozdková -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Síťový marketing
Lenka Bílková -
Informační systém pro podporu činností Centra Pyramida na Ostravské univerzitě
Michal MOTÚZ