Bc. Lucie Rosová

Diplomová práce

Employer branding v advokátní kanceláři

Employer Branding in Law Office
Anotace:
Cílem práce je zanalyzovat přístup k employer brandingu od studentů právnických fakult. Podstatou práce je zjistit, co je pro ně při hledání zaměstnavatele důležité a jak značka zaměstnavatele ovlivňuje jejich výběr budoucího zaměstnání. Na druhé straně práce poskytuje informace z rozhovorů s HR pracovníky, kteří osvětlují, co je pro advokátní kancelář prioritní při budování značky zaměstnavatele. …více
Abstract:
The aim of this work is to analyze the approach to employer branding from law students. The essence of the work is to find out what is important for them when looking for an employer and how the employer's brand influences their choice of future employment. On the other hand, the work provides information from interviews with HR staff, who shed light on what is a priority for a law firm in building …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.