Bc. Lucie Rosová

Master's thesis

Employer branding v advokátní kanceláři

Employer Branding in Law Office
Abstract:
Cílem práce je zanalyzovat přístup k employer brandingu od studentů právnických fakult. Podstatou práce je zjistit, co je pro ně při hledání zaměstnavatele důležité a jak značka zaměstnavatele ovlivňuje jejich výběr budoucího zaměstnání. Na druhé straně práce poskytuje informace z rozhovorů s HR pracovníky, kteří osvětlují, co je pro advokátní kancelář prioritní při budování značky zaměstnavatele. …more
Abstract:
The aim of this work is to analyze the approach to employer branding from law students. The essence of the work is to find out what is important for them when looking for an employer and how the employer's brand influences their choice of future employment. On the other hand, the work provides information from interviews with HR staff, who shed light on what is a priority for a law firm in building …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Mgr. Barbora Pánková, MBA
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.