Profesní vidění studentů učitelství přírodopisu a biologie – Bc. Markéta PÍŠOVÁ
Bc. Markéta PÍŠOVÁ
Diplomová práce
Profesní vidění studentů učitelství přírodopisu a biologie
Professional vision of pre-service biology teachers
Anotace:
Profesní vidění je soubor schopností všimnout si, identifikovat a přemýšlet nad viděnými jevy. Cílem předložené diplomové práce bylo zjistit úroveň profesního vidění studentů učitelství přírodopisu na počátku jejich profesní přípravy. V teoretické části byla zpracována literární rešerše zaměřená na profesní vidění, včetně profesionalizace učitelského povolání, didaktické znalosti obsahu a modelu didaktické …víceAbstract:
Professional vision is a set of skills allowing to notice, identify and think about seen phenomena. The goal of this thesis was to determine the level of professional vision of pre-service biology teachers at the beginning of their university training. In the theoretical part of the thesis, literary review focused on the professional vision was conducted, including professionalization of teaching profession …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martin Jáč, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÍŠOVÁ, Markéta. Profesní vidění studentů učitelství přírodopisu a biologie. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Problematika mezipředmětových vztahů přírodopis - zeměpis - fyzika ve výuce tématu role vegetace v koloběhu vody v krajině na ZŠ z pohledu studentů učitelství přírodopisu pro ZŠ
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Postoje a znalosti studentů učitelství přírodopisu a učitelů z praxe k tématu role vegetace v životním prostředí člověka v období globální klimatické změny
Kristýna ŠEVČÍKOVÁ -
Porozumění a postoj studentů učitelství k ilustracím v učebnicích přírodopisu a biologie
Eva ZÍKOVÁ -
Vliv absolvované terénní výuky během studia učitelství přírodopisu
Petra KYTLEROVÁ -
Připravenost studentů učitelství přírodopisu a biologie na interaktivní konstruktivistické vyučování s využitím prekonceptů žáků
Zuzana KOLČAVOVÁ -
Významné vědecké výzkumy a objevy 20. a 21. století a jejich začlenění v učivu a výuce přírodopisu
Karolina VALHODOVÁ -
Návrh a výroba trvalých preparátů a jejich využití ve výuce přírodopisu na základní škole
Daniela Handlířová -
Exkurze ve výuce přírodopisu a biologie na základních školách a gymnáziích
Vendula HRACHOVSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva