Ing. Lucie Prosková

Bachelor's thesis

Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany

Marketing of educational institution, politic parties and charitable organizations
Abstract:
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala významem marketingu pro organizace. Přístup k marketingu se u všech tří zkoumaných organizací velmi liší. Rozdíly jsou hlavně ve financování marketingu, ve využití různých komunikačních prostředků i v propagaci a zajišťování marketingu. Celá práce je zaměřena na organizace působící v regionu. V aplikační části jsem provedla výzkum dotazníkovým šetřením doplněný …more
Abstract:
In his thesis, I discussed the importance of marketing for the organization. Access to marketing for all three organizations surveyed vary widely. The differences are mainly in marketing, finance, the use of various means of communication in the promotion and provision of marketing. The entire work is focused on organizations operating in the region. The application of the research I conducted questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Anna Kočová
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní