Bc. Jan Machek

Bachelor's thesis

Facebook Marketing a kampaně dané společnosti

Facebook Marketing and Campaigns of a Given Company
Abstract:
Předmětem této práce je Facebook marketing a jeho aplikace v podobě reklamní kampaně. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část začíná popisem vývoje médií a poté definuje a porovnává online a offline marketing. Část týkající se Facebook marketingu nejdříve popisuje jeho historii, poté rozebírá tvorbu marketingové strategie a končí popisem metod měření výkonu. V praktické …more
Abstract:
The subject of this thesis is Facebook marketing and its application in the form of an advertising campaign. The work is split into two parts, theoretical and practical. The first theoretical part starts with a description of media evolution and then defines and compares online and offline marketing. The part that describes Facebook marketing starts with its history, followed by the creation of marketing …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2018
  • Supervisor: Ing. Dušan Mladenović
  • Reader: Ing. Anida Krajina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta