Šárka VALOŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Posuzování školní zralosti v mateřské škole
Assesmant of school maturity in the kindergarden
Abstract:
Ve své bakalářské práci se věnuji školní zralosti dětí v předškolním věku. V první kapitole charakterizuji preprimární období z hlediska vývojové psychologie. Ve druhé kapitole se zaměřuji na definici školní zralosti a jejím rozdělením na jednotlivé oblasti a podstatné rysy každé oblasti. V této kapitole se rovněž zabývám základní charakteristikou pojmů školní způsobilost a školní připravenost. Třetí …moreAbstract:
In my bachelor thesis I apply to school maturity of preschool aged children. In the first chapter I describe the pre-primary stage in the terms of evolvement psychology. In the second chapter I aim to define school maturity, its division to branches and the traits of each branch. In this chapter I also take interest in basic terms School competence and School preparedness characteristics. Third chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2010
Accessible from:: 7. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Alice Strnadlová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALOŠKOVÁ, Šárka. Posuzování školní zralosti v mateřské škole. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Školní zralost dětí při vstupu do základní školy
Veronika Bidrmanová -
Stimulační program pro děti s dílčím oslabením výkonu
Štěpánka KOMŮRKOVÁ -
Vliv edukačně stimulačního programu na rozvoj dětí předškolního věku
Zdenka Konečná -
Tvořivé myšlení a školní zralost
Jana ZERONIKOVÁ -
Vliv Tréninku fonematického uvědomění dle D. B ELkonina na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Iva BEDNÁŘOVÁ