Posuzování školní zralosti v mateřské škole – Šárka VALOŠKOVÁ
Šárka VALOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Posuzování školní zralosti v mateřské škole
Assesmant of school maturity in the kindergarden
Anotace:
Ve své bakalářské práci se věnuji školní zralosti dětí v předškolním věku. V první kapitole charakterizuji preprimární období z hlediska vývojové psychologie. Ve druhé kapitole se zaměřuji na definici školní zralosti a jejím rozdělením na jednotlivé oblasti a podstatné rysy každé oblasti. V této kapitole se rovněž zabývám základní charakteristikou pojmů školní způsobilost a školní připravenost. Třetí …víceAbstract:
In my bachelor thesis I apply to school maturity of preschool aged children. In the first chapter I describe the pre-primary stage in the terms of evolvement psychology. In the second chapter I aim to define school maturity, its division to branches and the traits of each branch. In this chapter I also take interest in basic terms School competence and School preparedness characteristics. Third chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Zveřejnit od: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Alice Strnadlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALOŠKOVÁ, Šárka. Posuzování školní zralosti v mateřské škole. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Školní zralost dětí při vstupu do základní školy
Veronika Bidrmanová -
Stimulační program pro děti s dílčím oslabením výkonu
Štěpánka KOMŮRKOVÁ -
Vliv edukačně stimulačního programu na rozvoj dětí předškolního věku
Zdenka Konečná -
Tvořivé myšlení a školní zralost
Jana ZERONIKOVÁ -
Vliv Tréninku fonematického uvědomění dle D. B ELkonina na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Iva BEDNÁŘOVÁ