Dynamické zatížení okolí tramvajové tratě vlivem tramvaje Stadler NF2 nOVA – srovnání se staršími typy tramvají – Filip Samko
Filip Samko
Bakalářská práce
Dynamické zatížení okolí tramvajové tratě vlivem tramvaje Stadler NF2 nOVA – srovnání se staršími typy tramvají
Dynamic Load due to Stadler NF2 nOVA Tram Type around the Tram Track – comparison with Older Tram Types
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením velikosti vibrací v okolí tramvajové tratě, způsobené tramvají Stadler NF2 nOVA a porovnáním se staršími typy tramvají, které používá Dopravní podnik města Ostrava. Experiment byl proveden na třech lokalitách. První lokalita se nachází v městské části Hulváky a následné dvě lokality se nacházejí v městské části Slezská Ostrava. Měření probíhalo v kolmých profilech …víceAbstract:
Bachelor thesis is about dynamic loads around the tram line which are caused by the tram Stadler NF2 NOVA and comparison with older types of trams which are used by Dopravni podnik Ostrava. The measurements were perfomed in different locations. First location is based in Hulváky and the others are placed in Slezská Ostrava. The whole process was taken place in perpendicular profiles to the tram line …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Stolárik
- Oponent: Miroslav Pinka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAMKO, Filip. \textit{Dynamické zatížení okolí tramvajové tratě vlivem tramvaje Stadler NF2 nOVA – srovnání se staršími typy tramvají}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta stavební. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/x73b3p/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta stavebníBakalářský studijní program / obor:
Stavební inženýrství / Geotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Modelování vlivu technické seizmicity na okolní horninové prostředí
Tomáš Petřík -
Seizmická odezva významných objektů v oblasti města Ostravy vlivem tramvajové dopravy
Lukáš Kičmer -
Vliv dynamických účinků od tramvajové dopravy na mělce vedené podzemní dílo
Kateřina Panáková -
Seizmická odezva tramvajové dopravy v zastavěné oblasti
Jan Řehák -
Acuracy improvement of measurements by analyzing dynamic response of a tram wheel roller-rig
Bekir Tuna Kayaalp