Barbora PELESNÁ

Bachelor's thesis

Faktory, ovlivňující formální i neformální autoritu učitelů na 2. stupni základních škol

Factors affecting the formal and informal authority of teachers at the 2nd primary schools
Anotácia:
Cílem práce je pomocí odborných zdrojů definovat problematiku autority učitelů, která je ovlivněna klimatem třídy, tedy žáky a učitelem. U učitele jako realizátora výchovně vzdělávacího procesu se zaměříme na jeho kvalifikaci, profesní kompetence, předpokládané dovednosti, a shrneme metody využívané při výuce. Současně budeme popisovat možnosti budování autority, její druhy a projevy učitele, ovlivňující …viac
Abstract:
The aim of this Bachelor Thesis is to define issues of teacher's authority which is influenced by climate of the class, consequently by students and teachers. We will focus on the teacher as a key actor of the educational process, on his qualifications, professional competencies, expected skills, and summarize the methods used in teaching practice. We will describe as well the possibilities of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Arnošt Smolík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PELESNÁ, Barbora. Faktory, ovlivňující formální i neformální autoritu učitelů na 2. stupni základních škol. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta