Role přípravné třídy ve výchovně vzdělávacím procesu u dětí se sociálním znevýhodněním v kontextu vzdělávání dětí cizinců – Bc. Simona Tomanová
Bc. Simona Tomanová
Diplomová práce
Role přípravné třídy ve výchovně vzdělávacím procesu u dětí se sociálním znevýhodněním v kontextu vzdělávání dětí cizinců
Role preparatory classes in the educational process for underprivileged children in the context of education of foreign children
Anotace:
TOMANOVÁ, S. Role přípravné třídy ve výchovně vzdělávacím procesu u dětí se sociálním znevýhodněním v kontextu vzdělávání dětí cizinců Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, katedra speciální pedagogiky, 2014. Diplomová práce, 88 stran, 6 příloh. Vedoucí diplomové práce - doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D. Diplomová práce se věnuje problematice předškolní vzdělávání dětí cizinců v přípravné …víceAbstract:
TOMANOVÁ, S. Role preparatory classes in the educational process for underprivileged children in the context of education of foreign children Brno: Masaryk University, Pedagogy faculty, department of special education, 2014. Diploma thesis, 88 pages, 6 annexes. Diploma Thesis Supervisor - doc. Dr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D. This thesis deals with the issue of pre-school education for children of …víceKlíčová slova
Osobnost žáka v předškolním věku výchova vzdělávání školní zralost kulturně znevýhodněné rodiny děti cizinců dítě s kulturním znevýhodněním přípravná třída RVP pro předškolní vzdělávání Personality pupil at school age upbringing education school readiness culturally disadvantaged families children foreigners children with culturally disadvantaged preparatory class curriculum for pre-school education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ykrz4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMANOVÁ, Simona. \textit{Role přípravné třídy ve výchovně vzdělávacím procesu u dětí se sociálním znevýhodněním v kontextu vzdělávání dětí cizinců}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/x74gdj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání konkrétního ŠVP MŠ s RVP pro předškolní vzdělávání
Aneta Kulíková -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Využití netradičních pomůcek ve volnočasových aktivitách pro děti předškolního věku
Zuzana Marušáková -
Nabídka pohybových činností pro předškolní děti v souladu s RVP PV
Veronika MĚSTECKÁ -
„Včelí umění“ jako inspirace pro tvůrčí aktivity v mateřské škole.
Tereza Sýkorová -
Faktory ovlivňující volbu oboru vzdělávání na středních školách
Antonín Veselka -
Základní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v prvním ročníku
Jaroslava Herbrichová -
Comparison of English Language Educational Methods at preschool and school age of a child
Dominika ŠÁROŠI