Bc. Anna Zahálková
Master's thesis
Zavedení značky na trh
Brand introduction on the market
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení značky na trh v konkrétní společnosti. V první části jsou definované pojmy vztahující se k interpretaci a komunikaci značky. V další části je představena společnost a následně provedena analýza stávající situace na trhu. Tyto informace jsou využity pro postup a komunikaci při zavedení nové značky na trh a jejího vyhodnocení.Abstract:
This thesis is focused on introduction of the brand on the market in the company. The first part defines the terms related to interpretation and communication of the brand. The next part introduces the company and then analyses the current market situation. This information is used for the process and communication in introducing a new brand to the market and its evaluation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zahálková, Anna. Zavedení značky na trh. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Návrh online komunikace pro letní dětský tábor
Barbora Haspeklová -
Optimalizace marketingové komunikace v online prostředí
Monika Košťálová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí
Lucie Podolová -
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Jiří Kratochvíl -
Redesign vizuálního stylu značky Frajer
Arina Varenova -
Budování značky a marketingová komunikace provozovny Carbon Cleaner
Jakub Franc