Lucie HRUBÁ

Diplomová práce

Strategický marketingový plán začínající studijní agentury

Strategic marketing plan of established student agency
Anotace:
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolila téma ?Strategický marketingový plán začínající studijní agentury?. Cílem mé práce je vypracování strategického marketingového plánu začínající studijní agentury, která v počátku své existence bude zprostředkovávat krátkodobé pracovní pobyty v USA. Strategický marketingový plán byl sestavován, tak aby umožnil agentuře dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků …více
Abstract:
For my thesis I have chosen the theme of "Strategic marketing plan for a newly established personnel agency.? The aim of my work is to develop a strategic marketing plan for a start up personnel agency, which in the beginning of its existence will mediate short-term stays in the U.S. The Strategic marketing plan was drawn up, so as to permit the agency to get into the subconscious of potential customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Zima

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HRUBÁ, Lucie. Strategický marketingový plán začínající studijní agentury. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická