Lucie HRUBÁ

Master's thesis

Strategický marketingový plán začínající studijní agentury

Strategic marketing plan of established student agency
Abstract:
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolila téma ?Strategický marketingový plán začínající studijní agentury?. Cílem mé práce je vypracování strategického marketingového plánu začínající studijní agentury, která v počátku své existence bude zprostředkovávat krátkodobé pracovní pobyty v USA. Strategický marketingový plán byl sestavován, tak aby umožnil agentuře dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků …more
Abstract:
For my thesis I have chosen the theme of "Strategic marketing plan for a newly established personnel agency.? The aim of my work is to develop a strategic marketing plan for a start up personnel agency, which in the beginning of its existence will mediate short-term stays in the U.S. The Strategic marketing plan was drawn up, so as to permit the agency to get into the subconscious of potential customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Zima

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRUBÁ, Lucie. Strategický marketingový plán začínající studijní agentury. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická