Strategický marketingový plán začínající studijní agentury – Lucie HRUBÁ
Lucie HRUBÁ
Master's thesis
Strategický marketingový plán začínající studijní agentury
Strategic marketing plan of established student agency
Abstract:
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolila téma ?Strategický marketingový plán začínající studijní agentury?. Cílem mé práce je vypracování strategického marketingového plánu začínající studijní agentury, která v počátku své existence bude zprostředkovávat krátkodobé pracovní pobyty v USA. Strategický marketingový plán byl sestavován, tak aby umožnil agentuře dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků …moreAbstract:
For my thesis I have chosen the theme of "Strategic marketing plan for a newly established personnel agency.? The aim of my work is to develop a strategic marketing plan for a start up personnel agency, which in the beginning of its existence will mediate short-term stays in the U.S. The Strategic marketing plan was drawn up, so as to permit the agency to get into the subconscious of potential customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Zima
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRUBÁ, Lucie. \textit{Strategický marketingový plán začínající studijní agentury}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/x7bjez/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRUBÁ, Lucie. Strategický marketingový plán začínající studijní agentury. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie OZS v oblasti studijních semestrálních výměnných pobytů na VŠE
Barbora Plecháčková -
Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia
Hana Šanová