Internet Marketing vs conventional marketing - cross-comparisons of companies operating in the Czech Republic – Tomáš Krásný
Tomáš Krásný
Master's thesis
Internet Marketing vs conventional marketing - cross-comparisons of companies operating in the Czech Republic
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁSNÝ, Tomáš. \textit{Internet Marketing vs conventional marketing - cross-comparisons of companies operating in the Czech Republic}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/x7h221/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Master programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva