Internet Marketing vs conventional marketing - cross-comparisons of companies operating in the Czech Republic – Tomáš Krásný
Tomáš Krásný
Diplomová práce
Internet Marketing vs conventional marketing - cross-comparisons of companies operating in the Czech Republic
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁSNÝ, Tomáš. \textit{Internet Marketing vs conventional marketing - cross-comparisons of companies operating in the Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/x7h221/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Magisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva