Optimalizace online nástrojů pro plánování a komunikaci – Jakub Šimurda
Jakub Šimurda
Bakalářská práce
Optimalizace online nástrojů pro plánování a komunikaci
Optimization of Online Planning and Communication Tools
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na problematiku použitelnosti online nástrojů pro plánování a komunikaci. Autor vychází z hypotézy, podle níž projekty a menší společnosti často nevo-lí adekvátní nástroje k projektovému plánování a komunikaci. Zároveň na trhu zcela schází komplexní řešení, které by umožnilo efektivní a plnohodnotnou správu úkolů a komunikaci v kolektivu spolupracovníků. Na základě rešerše …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on online planning and communication tools usability. Au-thor comes with hypothesis claiming that projects or smaller companies often don´t choose adequate tools for design planning and communication. In the same time the market does not offer ultimate tool for project management and communication. Based on a research in organizations near author, the most frequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimurda, Jakub. Optimalizace online nástrojů pro plánování a komunikaci. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace firmy
Michael Křetinský -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Návrh inovace vnitřní komunikace se zaměstnanci při využití online nástrojů.
Ivana Korousová