Ing. Michaela Hvězdová, DiS.

Bakalářská práce

Etické limity reklamy

Ethic limits in Advertisment
Anotace:
Tato bakalářská práce definuje pojmy související s etickou stránkou reklamy, jakožto dodržování těchto zásad v marketingové komunikaci. Ze začátku projdeme stručným shrnutím toho, co etika znamená a jaký byl z historického hlediska její vývoj, včetně vybraných myšlenek tehdejších filozofů. K tomu, abychom mohli posoudit, co je v reklamě etické nám v českém právu umožňují zákony a jako druhým tzv. kontrolním …více
Abstract:
This barchelor thesis defines terms related with ethics in adverisement as just as keeping such rules in marketing communication. At the beginning we will go through summary what ethic means and its historical developement together with selected ideas of philosophers at that times. To be able to consider ethics in this field we can find the way with help of czech codes and Council of Adverisement as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace