Bc. Julius Markovič

Master's thesis

Číslicový modul pro výuku diagnostiky a komprese dat pomocí příznakového analyzátoru BM 578

An Educational Digital Module for Diagnostics and Data Compression with a Signature Analyser BM 578 \nl{}
Abstract:
Tento projekt je zaměřen na popis principů a metod uplatňovaných v návrhu a diagnostice digitálních systémů. Některé z těchto diagnostických metod jsou demonstrovány na modulu pro vzdělávací účely v souvislosti s příznakovou analýzou a metodou zcitlivění cesty za použití příznakového analyzátoru BM 578. Současný stav laboratorního cvičení je analyzován a je navržen a realizován nový demonstrační modul …more
Abstract:
This project is aimed at the description of principles and methods applied in digital systems design and diagnostics. Some of those diagnostic methods are demonstrated for educational purposes in relation with signature analysis and the test path sensitization. The current state of a laboratory exercise is analysed and the new demonstration module with higher flexibility and added test features is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Markovič, Julius. Číslicový modul pro výuku diagnostiky a komprese dat pomocí příznakového analyzátoru BM 578. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Master programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies