Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole – Veronika Sokolářová
Veronika Sokolářová
Diplomová práce
Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole
A comparison of English lessons at traditional schools with teaching at the Waldorf School
Anotace:
V teoretické části diplomová práce objasňuje pojmy tradiční vzdělávání a alternativní vzdělávání, porovnává jejich základní principy a způsoby edukace a podrobněji se věnuje waldorfské škole. Praktická část práce dále porovnává výuku anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole po obsahové stránce, popisuje vzdělávací dokumenty, ze kterých školy vycházejí, a sleduje hodinovou dotaci …víceAbstract:
The theoretical part of the work deals with the terms traditional and alternative education and compares the basic principles and ways of the education. The work deals with The Waldorf School in more details. The practical part of the thesis compares the teaching of English at the traditional schools and at the Waldorf school in terms of content. The thesis also describes the education documents and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. Olga Kesnerová Řádková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOKOLÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/x88wwf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 2. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - biologie, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní koncepce vzdělávání v mateřských školách pohledem rodičů
Petra SOJČÍKOVÁ -
Alternativní koncepce výuky a jejich přínos ve výuce chemie
Jiří ŠUMBERA -
KONCEPCE ALTERNATIVNÍ KAVÁRNY S PRAVIDELNÝMI WORKSHOPY
Marcela Klapilová -
Alternativní koncepce výuky se zaměřením na vybraný pedagogický směr
Kristýna Kořínková -
Pedagogická koncepce Marie Montessori jako inspirace pro mateřské školy
Pavlína URBANOVÁ -
Alternativní mateřská škola jako zdroj inspirace v procesu edukace předškolních dětí
Eva KHAINOVÁ -
Alternativní koncepce v předškolním vzdělávání
Šárka Krejčovská -
Pohled na alternativní koncepce a jejich využití v předškolním věku
Martina Hladíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva