Mikropodnikání a vytvoření značky Mikrowave – Marek Gabík
Marek Gabík
Bakalářská práce
Mikropodnikání a vytvoření značky Mikrowave
Micro-enterprise and creating of Mikrowave brand
Anotace:
Účelem práce je seznámit se s aspekty založení a vedení mikropodniku. Cílem teoretické části práce bylo osvojení principů a postupů z oblasti brandingu, marketingu a vnitřního fungování značky. V praktické části jsem se věnoval popisu vizuální identity značky Mikrowave, která je ovlivněna techno kulturou. Dále jsem se věnoval tvorbě loga, generative artu, produktů a obalových materiálů. V závěr praktické …víceAbstract:
The purpose of this work is to get acquainted with the aspects of establishing and running a micro-enterprise. The aim of the theoretical part of the work was to master the principles and procedures in the field of branding, marketing and internal functioning of the brand. In the practical part, I described the visual identity of the Mikrowave brand, which is influenced by techno culture. I also dealt …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Joachim Rindler, doc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ -
Vizuální identita Dílny uměleckého smaltu
Eliška Freithová -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová -
Vizuální identita kina Luna v Českém Krumlově
Jan VODIČKA -
Vizuální identita hudebního festivalu
Aneta Babišová
Název
Vložil
Vloženo
Práva