Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením – Mgr. Hana KABOŇOVÁ, DiS.
Mgr. Hana KABOŇOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením
Utilization of Maria Montessori Pedagogy Teaching Aids in Classes with Mentally Handicapped Pupils
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dlouhodobější využívání pomůcek Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením. Teoretická část nastiňuje nové paradigma celého oboru speciální pedagogiky a vymezuje předmět a cíle psychopedie. Následující kapitola vysvětluje pojem mentální postižení a vývoj terminologie s ním spojenou. Samostatná kapitola je věnována vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími …viacAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to evaluate a long-term use of Marie Montessori's teaching aids in education of pupils with mental impairment. The theoretical part outlines a new paradigm of the whole discipline of special pedagogy and defines the subject and objectives of psychopaedia. A separate chapter is The following chapter explains the term mental disability and the development of the related …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Renata Švestková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KABOŇOVÁ, Hana. \textit{Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Sciences. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/x8ebq2/.
Jak správně citovat práci
KABOŇOVÁ, Hana. Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva