Barbora Nykodýmová

Master's thesis

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb

Content Marketing for Lead Generation in B2B Educational and Consulting Services
Abstract:
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do …more
Abstract:
The aim of this thesis is to acquaint the reader with the issue of content marketing for generating leads and information about potential customers, then to analyze and offer some recommendations for its further use among B2B suppliers of educational and consulting services. The theoretical part discusses three key topics: the specifics of the services and B2B sector; content marketing and the reasons …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2017
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Tomáš Pospíchal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53105