Anglické výpůjčky v češtině 21. století – Tereza Nešporová
Tereza Nešporová
Bachelor's thesis
Anglické výpůjčky v češtině 21. století
21st century loanwords from English in the Czech language
Abstract:
This bachelor thesis studies 21st century anglicisms appearing on popular social media networks in the Czech Republic. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the role of English as a present Lingua Franca and its influence on the Czech lexical system. Furthermore, it explains the term Anglicism and describes the typical lexical features of online communication. The …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá anglicismy 21. století, které se vyskytují napříč populárními sociálními sítěmi v České republice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část definuje roli angličtiny jako soudobé Lingua Franca a její vliv na lexikum českého jazyka. Dále vysvětluje pojem anglicismus a rovněž popisuje jazykové rysy typické pro online komunikaci. Praktická část analyzuje …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Nováková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nešporová, Tereza. Anglické výpůjčky v češtině 21. století. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Mariana Mery Houštecká -
Návrh plánu online marketingové komunikace pro salón krásy na sociálních sítích
Kateřina Muťková -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Firemní online komunikace na sociálních sítích
Jakub Marek