Návrh marketingové komunikační strategie Wellness hotelu Frymburk – Jiřina Řezáčová
Jiřina Řezáčová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikační strategie Wellness hotelu Frymburk
Draft of Marketing Communication Strategy of Wellness Hotel Frymburk
Abstract:
Předmětem mé diplomové práce je navržení komunikační strategie pro Wellness hotel Frymburk. Tato kampaň má oslovit hlavně místní obyvatele a vzbudit v nich zájem o služby hotelu v mimosezónních měsících. Podrobně popisuji realizaci konkrétní kampaně, kterou následně vyhodnotím. Na základě získaných údajů navrhuji novou komunikační kampaň, ve které se zaměřuji především na místní obyvatele.Abstract:
The aim of my diploma thesis is to create a communication strategy for the Wellness hotel Frymburk. This campaign has address mainly to local residents and arouse their interest in service hotel in the low-season months. I describe in detail the implementation of a specific campaign, which I will assess subsequently. I create a new communication campaign based on the obtained data, in which i focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63274
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: Taťána Kozlová
- Reader: Michal Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Advertisement – new phenomenon of communication
Ladislav Centár -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Eliška Krulišová -
Návrh efektivního komunikačního mixu na základě reklamní kampaně
Jindřich Skrip -
Mediální reklamní kampaň produktu
Kateřina Cmuntová