Miroslav TREJBAL

Bakalářská práce

Návrh obchodního modelu s virtuálními herními předměty a experimentální ověření na případové studii

Design of a business model with virtual game skins and experimental validation on a case study
Anotace:
Jednou z inovací navyšující zisk videoherním vývojářům jsou tzv. mikrotransakce uvnitř hry, za které si od hráčů účtují poplatky. Nejčastějším obsahem těchto mikrotransakcí jsou kosmetické úpravy základních prvků hry, tzv. skiny. Jednou z takových her je i Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) z roku 2012, která má živou ekonomiku s herními předměty, kde hráči mohou s předměty obchodovat, prodávat …více
Abstract:
One of the innovations increasing profits for video game developers is so-called in-game microtransactions, for which they charge players a fee. The most common content of these microtransactions are cosmetic modifications to the basic elements of the game, called skins. One such game is 2012's Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), which has a living in-game item economy where players can trade …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Libor Měsíček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TREJBAL, Miroslav. Návrh obchodního modelu s virtuálními herními předměty a experimentální ověření na případové studii. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management

Práce na příbuzné téma