Příprava šablon interaktivních herních aktivit pro ověřování znalostí – Kiryl Suniaikin
Kiryl Suniaikin
Bachelor's thesis
Příprava šablon interaktivních herních aktivit pro ověřování znalostí
Preparation of Templates for Interactive Game Activities for Knowledge Verification
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem a implementací interaktivních herních šablon, které jsou zaměřeny na zlepšení procesů ověřování znalostí. V době technologického pokroku je integrace herních prvků do vzdělávacích platforem stále důležitější. Studie hodnotí existující platformy a identifikuje potřebu zlepšení zapojení uživatelů a efektivity učení prostřednictvím gamifikace. Navrhuje sadu interaktivních …moreAbstract:
This thesis explores the design and implementation of interactive game templates aimed at enhancing knowledge verification processes. In an era marked by technological advancements, the integration of game-based elements in educational platforms is becoming increasingly pertinent. This study assesses existing platforms, identifying the need for improvements in user engagement and learning efficacy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Petr Jedlička, Ph.D.
- Reader: Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUNIAIKIN, Kiryl. \textit{Příprava šablon interaktivních herních aktivit pro ověřování znalostí}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/x8t898/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
System engineering and informatics / Economic informatics / Mobile and Mapping Applications
Theses on a related topic
-
Teaching Visualization Literacy Using Digital Game
Peter Bolha -
Vzdělávací únikové hry ve výuce přírodopisu a biologie
David SOBEK -
Učení umělých neuronových sítí založené na mikrogenetických a genetických algoritmech a ověření na vysokofrekvenčních finančních datech
Martin Maděra -
Návrh, realizace a zhodnocení celotáborové hry založené na učení zážitkem
Jitka Vaňková -
Predikce vlivu mutací na imunogenicitu proteinů založená na strojovém učení
Dávid Lacko -
Vzdělávání založené na důkazech: přehledová studie
Ondřej Mitrík -
Multimodální zpracování dat a mapování v robotice založené na strojovém učení
Adam Ligocki -
Tvorba metodiky pro využití vybraných edukačních videoher ve výuce dějepisu na středních školách
Oplátková Oplátková