Jak se personalistky učí vést pohovor – Bc. Barbora Hegerová
Bc. Barbora Hegerová
Diplomová práce
Jak se personalistky učí vést pohovor
How recruiters learn to conduct a recruitment interview
Anotace:
Předkládaná diplomová práce pojednává o tom, jak se personalistky učí vést pohovor. Cílem práce je zjistit, jak personalistky vnímají své vlastní učení směřující ke schopnosti vést pohovor. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je založená na představení klíčových konceptů, především se věnuje profesi personalisty, vedení pohovoru jako jedné z činností personalistů a …víceAbstract:
This dissertation deals with a topic how the personnel managers learn to conduct an interview. Aim of this work is finding out how personnel managers perceive their own learning leading to ability of conducting an interview. The work is divided into two parts: theoretical and empirical. The theoretical part is based on introducing of key concepts, first of all it is devoted to profession of a personnel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cbz1p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
The Application of Recent E-recruitment Trends in the Real World: Qualitative Study
Anne Hildebrandt -
Recruitment and Selection of Employees in a Selected Company
Barbora Šejdová -
Pracovní adaptace absolventů andragogiky v profesi personalisty.
Lucie Brunová -
Učení na pracovišti a role starších pracovníků v něm
Zuzana Vařejková -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
Pavla Bartušková -
Vliv emoční inteligence manažera na kulturu učení na pracovišti
Kateřina Hrstková -
Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions
Deisi Cecibel Yunga Godoy