Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín – Bc. Mikulová Mikulová, DiS.
Bc. Mikulová Mikulová, DiS.
Master's thesis
Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín
Company s development strategy of Školní zemědělský podnik Nový Jičín
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza strategie rozvoje společnosti. Hlavním cílem je vyhodnotit aktuální pozici společnosti na trhu s důrazem na strategii rozvoje a formulovat návrhy a doporučení pro posílení konkurenčního postavení. V jednotlivých kapitolách jsou popsány a postupně použity nástroje sloužící k vyhodnocení stavu. Teoretická část diplomové práce vymezuje strategii, strategické řízení …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of the company's development strategy. The main goal is to evaluate the current position of the company on the market with an emphasis on development strategy and to formulate proposals and recommendations for strengthening its competitive position. In the individual chapters, the tools to evaluate the condition are gradually used and described. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/sozus/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKULOVÁ, Mikulová. \textit{Strategie rozvoje Školního zemědělského podniku Nový Jičín}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/x8us48/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategie podniku
Michaela Pašavová -
Uvedení výrobku na trh
Michal BRYCHTA -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trh
Michaela Filková -
Strategie uvedení produktu na trh
Monika Maternová -
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Eva Sváčková -
Projekt expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Eva Sváčková -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Eliška Krouská -
Analýza faktorů ovlivňujících strategii zavádění modelu na nový trh
Ondřej Pech