Teaching English at Elementary Schools = Teaching Vocabulary? – Veronika KALUŽOVÁ
Veronika KALUŽOVÁ
Diplomová práce
Teaching English at Elementary Schools = Teaching Vocabulary?
Teaching English at Elementary Schools = Teaching Vocabulary?
Abstract:
Tato diplomová práce má za úkol zjistit, zda se výuka angličtiny na základních školách omezuje na pouhou výuku slovní zásoby. V teoretické části jsou nastíněny základní principy výuky anglického jazyka, které jsou následně srovnány s praktickým výzkumem na základě přímého pozorování hodin anglického jazyka. Zároveň práce zahrnuje analýzu dotazníkového šetření pro žáky základních škol, ve které jsou …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out whether teaching the English language at the elementary schools is reduced to mere vocabulary teaching. In the theoretical part, basic principles of teaching English are explored which are consequently compared with the practical research which is based on the direct observations of the English lessons. In addition to that, the thesis involves an analysis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014
Zveřejnit od: 9. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALUŽOVÁ, Veronika. Teaching English at Elementary Schools = Teaching Vocabulary?. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství historie pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Jazykové dovednosti uživatelů anglického jazyka ve firemním prostředí
Petr Ptáček -
Rodinné faktory ovlivňující jazykové dovednosti
Eva Kopřivová -
Vliv online výuky na jazykové dovednosti studentů oboru Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Michaela Minářová -
Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií
Kamila FROLOVÁ -
Jazykové dovednosti a jazykové prostředky; jejich rozvoj ve výuce NJ na 1. stupni ZŠ
Ludmila Jakubíková -
Gramatika a dovednosti ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol
Jana MUZIKANTOVÁ -
Jazykové dovednosti dětí s výchovnými problémy
Klára ŘÍHOVÁ