Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku – Linda Sywalová
Linda Sywalová
Bakalářská práce
Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku
The influence of advertising on pre-school children in comparison to children in primary school
Anotace:
Bakalářská práce Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku se zabývá charakteristickými znaky televizní reklamy zaměřené na děti. Cílení reklamy na vybranou skupinu je předmětem mnoha sporů a vzniká stále větší míra ochrany dětí v rámci legislativy České republiky. Práce rozebírá znaky televizní reklamy a její vliv na děti. Cílem práce je najít rozdíly v rozpoznání reklamy od jiných …víceAbstract:
Bachelor thesis The influence of advertising on pre-school children in comparison to children in primary school deals with characteristics of television advertising aimed at children. Targeting ads to this particular group tends to be controversial these days and there is an increasing rate of child protection under the laws of the Czech Republic. This thesis analyses the characteristics of television …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The language of advertising addressed at parents and children
Lenka MARTINKOVÁ -
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
Romana Šmírová -
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
Barbora Hamáčková -
Politická reklama v rozhlasu a televizi v ČR
Michaela Hradecká -
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Porovnávání činnosti základních složek integrovaného záchranného systému v operačním řízení v Pardubickém a Královéhradeckém kraji v letech 2008 - 2012
Kamila PÁTKOVÁ -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová