Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací – Jakub ŠABATA
Jakub ŠABATA
Bachelor's thesis
Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací
The Use of User-generated Multimedia Content from the Perspective of Marketing Communications
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití uživateli generovaného multimediálního obsahu v rámci marketingových komunikací. V teoretické části se práce zabývá vývojem v oblasti elektronické komunikace, změnami chování recipientů a s tím spojenou změnou na poli marketingových komunikací. Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky a odhalit mechanismy uživateli generovaného obsahu …moreAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on the possibilities of use by user generated multimedia content in the scope of marketing communications. The theoretic part deals with the development of the electronic communication field. The aim of the practical part is to answer the research questions, and to reveal the mechanisms of the user generated content, and to list the possibilities of the use in the scope …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Šula
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠABATA, Jakub. \textit{Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/x9ffwp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠABATA, Jakub. Využití uživateli generovaného multimediálního obsahu z pohledu marketingových komunikací. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Řízení uživateli generovaného obsahu na sociálních sítích s využitím moderních analytických nástrojů
Ondřej Šidlák -
Elektronické marketingové komunikace společnosti AGC Flat Glass Czech
Vítězslav Pokorný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Martina POLÁKOVÁ -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
Jan Mrvík -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská