Bc. Kristýna Jůnová

Bachelor's thesis

Marketingové prostředí společnosti Milos

Marketing environment of Milos
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím společnosti Milos, která se soustředí na průmyslovou produkci, jejíž vývoj má v posledních letech částečně rostoucí, ale převážně stabilní charakter. Hlavním cílem je zhodnocení marketingového prostředí společnosti Milos a identifikace potencionálních příležitostí a možných rizik na trhu. SWOT analýza ukazuje, že firma je ideální podnikatelskou jednotkou …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing environment of Milos which focuses on industrial production, the development of which has been partially growing but mostly stable in recent years. The main target of my Bachelor thesis is the evaluation of marketing environment of the company Milos and the identification of potencial options and posible risks within the market. The SWOT analysis shows that …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2018
  • Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication