Bc. Anastasia Ryuchina
Bachelor's thesis
Výhody a nevýhody médií
Advantages and disadvantages of different media types
Anotácia:
Práce je věnována výhodám a nevýhodám jednotlivých typů médií. Jedná se o velmi důležitou součást našeho života, bez které si nedokážeme představit rozvoj naší společnosti. Bakalářská práce má klasickou strukturu a je rozdělena do teoretické a praktické části. V první části se věnuji obecné problematice související s médii: popisu médií, jejich dějinám a výhodám a nevýhodám. Druhá část práce navazovala …viacAbstract:
The work is dedicated to the advantages and disadvantages of media types. This is a very important part of our life, without ones we cannot imagine the development of our society. Bachelor's work had a classical structure and was divided into theoretical and practical parts. The first part is dedicated to the general issues related to media description, their history and the advantages and disadvantages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s89y8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Marketing a propagace střední školy
Nikola Hönigová -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
Negativní reklama
Zuzana Binková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova