Ema Jeleňová

Bakalářská práce

Analýza genderových stereotypov v tlačených reklamách

Analýza genderových stereotypů v tištěných reklamách
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu genderových stereotypů v tištěných médiích. Teoreticky práce vychází z Goffmanovho přístupu a rozdělení stereotypů v knize Gender Advertisments. V teoretické části jsou vysvětlené genderové stereotypy a jejich vliv na život lidí a Goffmanova práce. Praktická část se zabývá vlastním rozdělením genderových stereotypů v kategoriích, které vychází ze zakotvené teorie …více
Abstract:
Bachelor's thesis is focused on analysis of gender stereotypes in printed media. Theoretically, the thesis is based on the Goffman approach and the distribution of stereotypes in the book Gender Advertisements. The theoretical part explains gender stereotypes and their influence on the lives of people and Goffman's work. The practical part deals with the actual division of gender stereotypes into categories …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu genderových stereotypov v tlačených médiách. Teoreticky práca vychádza z Goffmanovho prístupu a rozdelenia stereotypov v knihe Gender Advertisements. V teoretickej časti sú vysvetlené genderové stereotypy a ich vplyv na život ľudí a Goffmanova práca. Praktická časť sa zaoberá vlastným rozdelením genderových stereotypov do kategórií, ktoré vychádzajú zo zakotvenej …více
 

Klíčová slova

gender Goffman stereotyp

Klíčová slova

stereotyp gender Goffman
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74719