Analýza genderových stereotypov v tlačených reklamách – Ema Jeleňová
Ema Jeleňová
Bakalářská práce
Analýza genderových stereotypov v tlačených reklamách
Analýza genderových stereotypů v tištěných reklamách
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu genderových stereotypů v tištěných médiích. Teoreticky práce vychází z Goffmanovho přístupu a rozdělení stereotypů v knize Gender Advertisments. V teoretické části jsou vysvětlené genderové stereotypy a jejich vliv na život lidí a Goffmanova práce. Praktická část se zabývá vlastním rozdělením genderových stereotypů v kategoriích, které vychází ze zakotvené teorie …víceAbstract:
Bachelor's thesis is focused on analysis of gender stereotypes in printed media. Theoretically, the thesis is based on the Goffman approach and the distribution of stereotypes in the book Gender Advertisements. The theoretical part explains gender stereotypes and their influence on the lives of people and Goffman's work. The practical part deals with the actual division of gender stereotypes into categories …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu genderových stereotypov v tlačených médiách. Teoreticky práca vychádza z Goffmanovho prístupu a rozdelenia stereotypov v knihe Gender Advertisements. V teoretickej časti sú vysvetlené genderové stereotypy a ich vplyv na život ľudí a Goffmanova práca. Praktická časť sa zaoberá vlastným rozdelením genderových stereotypov do kategórií, ktoré vychádzajú zo zakotvenej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74719
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74719
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Petr Dvořák -
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Jana Holienková -
Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě
Eldar Irzhanov -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Nonconforming Gender Identity and Gender Expression: TikTok and YouTube as Sites of Queer Activism
Veronika Rovenská -
The Portrayal of Gender and Gender Relations in Mad Men
Jaromír Soukup -
Gender Quotas for European Parliament Elections: A study on factors influencing attitudes towards political gender quotas
Sterre Raterman -
Science = Male, Arts = Female, but I am the Exception: Studies on Gender Stereotypes of the Counter Subject Gender Stereotypes College Students
Chunyan LIU