Ing. Lenka Trepešová
Bakalářská práce
Budování značky podniku
Brand building enterprise
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na vznik značky, od základů, až po vybudování úspěšné firmy. Pro praktickou část jsem si vybrala dynamickou společnost Vodafone.Abstract:
In my thesis I focused on brand creation, from scratch, to build a successful business. For the practical part, I chose a dynamic company Vodafone.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p9voa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bezděka
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Vznik značky
Gabriela Ladzianska -
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Richard Schneider -
Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO
Milena Charvátová -
Počátky vzniku výrobních značek a jejich reklamní funkce
Nela Bartošová